loading...
دانلود رایگان | مرجع تخصصی دانلود,تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا بازدید : 355 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دانلود انیمیشن آپ

یکی دیگر از شاهکارهای حاصل همکاری پیکساز و دیزنی. اولین انیمیشینی است که به عنوان  افتتحاییه جشنواره “کن” به نمایش در آمد و بعد از اکران با فروش فوق‌العاده زیاد و تمجید منتقدان همراه بود.

خلاصه داستان: کارل که ۷۸ ساله است، با بستن هزاران بادکند به خانه اش، قصد دارد رؤیای زندگی‌اش را که دیدن طبیعت آمریکای جنوبی است به حقیقت برساند. در این میان راسل ۸ ساله نیز نا خواسته با او هم سفر می‌شود و ماجرا های زیبا و هیجان انگیزی را در کنار او تجربه میکند…

محمدرضا بازدید : 362 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

مرور سایت های فارسی

مرورگر اینترنت UC mini یکی از بهترین مرورگرهای اندرویدی برای کاربران ایرانی است.همچنین رابط کاربری این مرورگر از نو طراحی شده و به خوبی با اندازه های مختلف صفحه نمایش تنظیم می شود، این ویرایش در دو نسخه (یکی برای صفحه های لمسی کوچک و دیگری برای صفحه های لمسی متوسط و بزرگ) ارائه شده است.UC به طور کامل از سایتهای فارسی پشتیبانی می کند و با این مرورگر شما می توانید بدون هیچ مشکلی صفحات فارسی را مرور کنید. مرورگر UC مینی نسخه کم حجم این مرورگر است و چون نیازهای سخت افزاری کمی دارد سریعتر کار می کند. همچنین رابط گرافیکی آن نیز از نو طراحی شده که تجربه بازدید روان و سریع از صفحات وب را برای شما به ارمغان می آورد. این مرورگر برای بازیهای آنلاین و تماشای فیلم آنلاین ابزاری بی همتاست.

محمدرضا بازدید : 288 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

پرش مرگبار

لذت پرش های مرگبار و فرار از دست هیولا های دریایی، اژدهای آتشین و ستاره های مرگبار NinJump Deluxe ! این بازی از محبوب ترین بازی های موبایل می باشد و تا کنون بیش از ۵۰ میلیون دانلود داشته است! این بازی از گیم پلی سریع و جذاب با گرافیک عالی ساخته شده است. شما در این بازی با ۳ سبک کلی بازی که عبارت اند از Castle که نبرد در قلعه ها می باشد، Pirates که جنگ در دریا و کشتی دزدان دریایی و Jungle که تلاش برای زنده ماندن در جنگل با پرندگان وحشی و… می باشد، روبرو می شوید. شما باید با کمک نینجایی قدرتمند، بدون سقوط به جلو پیش بروید و رکورد ثبت کنید. این بازی به شدت اعتیاد آور می باشد و با جذابیت ویژه خود، تپش قلب شما را در مراحل مشکل، بالا می برد! ضمنا این بازی امکان به اشتراک گذاری رکورد های شما را نیز دارد.

محمدرضا بازدید : 286 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Metal Gear Rising:Revengeace برای Xbox 360

درست در تابستان سال۲۰۰۸ بود زمانی که تنها چند هفته از اتمام ساخت بازی metal Gear Solid4 میگذشت زمزمه ها و شایعات بسیاری در مورد پروژه ای جدید از هیدئو کوجیما خالق سری MGS شنیده میشد .اما بعد از حرف و حدیث های فراوان پیرامون این موضوع Koanmi   در نمایشگاه E3 سال ۲۰۰۹ بازی به طور رسمی پروژه جدید کوجیما با نام Metal Gear Rising:Revengeaceرا معرفی کرد .در ابتدا پروژه ساخت ان بازی بدست گروه جوان و با استعداد  kojima Production سپرده شد و مراحل ساخت بازی تا سال ۲۰۱۰ طی شد اما در سال ۲۰۱۰ کوجیما به این نتیجه رسید که بازی که توسط این گروه جوان ساخته شده اصلا آنچیزی نیست که انتاظرش را داشت .بنابراین در اواخر سال ۲۰۱۰ بود که کوجیما این پروزه را بی سر و صدا کنار گذاشت .با این وجود اما کوجیما از ایده ها و فککر های کلی بازی راضی بود و نمیخواست که تلاش گروه جوانش در ساخت این پروزه همگی به باد روند .بنابراین وی تصمیم گرفت ادامه ساخت یک بازی را به یک استودیوی دیگری بسپارد.در میان گزینه های مختلف در نهایت در اوایل سال ۲۰۱۱ استودیوی Platinum games به طور رسمی ادامه ساخت پروزه را به عهده گرفت .وقایع بازی ۴ سال پس از عنوان MGS 4 را روایت می کند و در سال ۲۰۱۸ روایت می شود . raiden شخصیت اصلی بازی بر اینکه بتواند مخارج زندگی خود را تامین کند به استخدام ارتش در می آید. او قرار است به یک شهر جنگ زده در آفریقا فرستاده شود کشوری در حال توسعه که به تازگی جنگ داخلی خونینی را پشت سر گذاشته است و موقتا آرامش برقرار شده است، اما سایبرگ ها با تاخت و تاز به این کشور دوباره آرامش و امنیت مردم را به خطر انداختند رایدن به آنجا فرستاده می شود تا ارامش را بر آنجا حاکم سازد .اما راه برای وی اسان نیست  و دشمنان بسیاری بر سر راه او وجود دارند از جمله مهمترین و اصلی ترین دشمن او شخصی بنام Samuel Rodriguez است که رایدن برای پیروز شدن باید وی را شکست دهد.

محمدرضا بازدید : 352 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (1)

دانلود بازی پرواز بر فراز ساختمان ها

امروز برای شما کاربران گرامی بازی Rope’n'Fly – From Dusk را آماده کرده ایم.در این بازی شما بر فراز ساختمان ها پرواز خواهید کرد.در این بازی شما می توانید مانند مردعنکبوتی که می توانست به دیوار ها تار بزند به دیوار ساختمان ها طناب بزنید و به کمک آن بتوانید در آسمان و بر فراز ساختمان ها پرواز کنید.با گرفتن امتیازات بالا می توانید کاراکتر ها و طناب های جدیدی را به بازی خود هدیه کنید.همچنین بازی به شما امکان آن را می دهد تا آب و هوا را تغییر دهید و در شرایطی متفاوت به بازی بپردازید.

محمدرضا بازدید : 303 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار رایت دی وی دی

در پست امروز نرم افزار BurnAware برایتان آماده کرده ایم. BurnAware عنوان دیگری از سری نرم افزار ها در زمینه رایت سی دی و دی وی دی می باشد. این برنامه با رابط کاربری بسیار آسان این امکان را به شما می دهد که بتوانید انواع سی دی و دی وی دی ها را به راحتی رایت کنید همچنین این نرم افزار قابلیت رایت دیسک های Blu-ray را هم دارد. این نرم افزار از سرعت قابل قبولی برخوردار و به راحتی می توانید دیسک های خود را رایت کنید. توسط این نرم افزار می توانید تمامی محتویات یک دیسک را کپی بگیرید همچنین این برنامه از دیسک هایی نظیر: CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, BD-R/RE and DVD-RAM و… پشتیبانی کامل می کند. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به ایمیج گیری ، تهیه نسخه پشتیبان ، رایت دیسک های Blu-ray و… اشاره کرد.

تعداد صفحات : 139

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وظعیت شما :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 831
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 241
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 1,002
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,312
  • بازدید ماه : 1,150
  • بازدید سال : 100,262
  • بازدید کلی : 4,802,489