loading...
دانلود رایگان | مرجع تخصصی دانلود,تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا بازدید : 6807 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

اضافه کردن منوی استارت ویندوز 7 به ویندوز 8 با 8StartButton v2.4.1

 

اضافه کردن منوی استارت ویندوز 7 به ویندوز 8 با 8StartButton v2.4.1

8StartButton برنامه ای ساده است که منوی استارت ویندوز 7 را به ویندوز 8 اضافه می کند. این نرم افزار با در بر داشتن تمام ویژگی های استارت منوی ویندوز 7 نیاز شما در زمینه ی دسترسی به برنامه های پرکاربرد را برطرف می نماید. هنگام نصب این نرم ازفار شما می توانید ناحیه ی Start کوچکی را که در ویندوز هشت در قسمت پایین و سمت چپ صفحه ی نمایشگر ظاهر می شود غیر فعال نمایید. قابل ذکر است که پس از هر بار Restart کردن سیستم باید تغییرات مورد نیاز را تنظیم کنید. 8StartButton علاوه بر نمایش دکمه ی کوچک استارت در پایین و سمت چپ صفحه شش دکمه ی کاربردی دیگر از قبیل دکمه ی صفحه ی استارت ویندوز 8، صفحه ی اپلیکیشن ها و پنل جستجوی ویندوز 8 و دکمه های خاموش، قفل و Restart سیستم را در اختیار شما می گذارد. قابلیت انتخاب چهار حالت نمایش مختلف، دسترسی به امور سیستم و Task Manager با رایت کلیک روی دکمه ی اپلیکیشن ها، ابزارهای تنظیم کننده ی مختلف برای منو و بهره گیری اندک از پردازشگر و حافظه ی سیستم از ویژگی های برجسته ی این نرم افزار است.

این نرم افزار را میتوانید در ادامه مطلب به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ام آر کی دانلود دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 419 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اضافه کردن منوی استارت به ویندوز ۸

یکی از مشکلات بزرگی که کاربران ویندوز ۸ با این ویندوز دارند ، عدم وجود منوی استارت است که می توان گفت در تمامی نسخه های قبلی ویندوز موجود بود و به یک امر طبیعی و عادت برای تمامی اشخاصی که از سیستم عامل های ویندوز استفاده می کردند شده بود ، باعث شده تا کاربران مقداری در کار کردن با این ویندوز به مشکل بر بخورند و به راحتی نتوانند کار های خود را انجام دهند. از این رو و تنها پس از مدت کوتاهی نرم افزاری ساده طراحی و ساخته شد که قادر است تا منوی استارت را همانند سایر نسخه های ویندوز به ویندوز ۸ نیز اضافه کند. نرم افزار StartIsBack که میتوان گفت در حال حاضر تنها نرم افزار موجود برای این کار است ، منوی استارتی کاملا مشابه سایر ویندوز ها به ویندوز شما خواهد افزود و شما قادر خواهید بود تا به راحتی و مانند سایر نسخه های ویندوز از این ویندوز نیز استفاده کنید .

محمدرضا بازدید : 636 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود کرک آفیس 2013 مخصوص ویندوز 8|www.mrkdl.ir

 

.: برای نخستین بار در بین تمام سایت های ایرانی ام آر کی دانلود تقدیم می کند :.
همانگونه که میدانیم پس از ویندوز یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین ابزار کار در رایانه ها بسته ی نرم افزار Microsoft Office می باشد. که پس از نصب آن بر روی ویندوز برای استفاده از تمامی امکانات و قابلیتهای نرم افزار و رفع محدودیت زمانی می بایستی آن را خریداری کرده و یا اینکه نرم افزار را به اصطلاح کرک نمایید. تا بتوانید از تمامی امکانات بدون محدودیت زمانی استفاده نمایید. نرم افزار قدرتمند KMSnano که با نصب آن شما میتوانید به آسانی و به صورت اتوماتیک علاوه بر فعال سازی آفیس 2013 نسخه های RTM و Volume ویندوزهای Windows 7/8 Pro/Enter/N/VL را فعال سازی نمایید.

محمدرضا بازدید : 693 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)
دانلودفارسی ساز محیط ویندوز8

سرانجام بسته رابط زبان (LIP) برای Windows 8 توسط مایكروسافت ارائه گردید. پس از نسخه موفق فارسی ساز ویندوز ایكس پی، ویستا و سون كه با استقبال بسیار زیاد توسط كاربران فارسی زبان از این فارسی ساز واقع شد. شما پس از نصب این فارسی ساز بر روی ویندوز 8 خود علاوه بر فارسی شدن تمامی بخشها و منوهای ویندوز 7 میتوانید تمامی پیغامها و حتی Help ویندوز را با زبان شیرین فارسی مشاهده كنید.

محمدرضا بازدید : 575 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)
دانلود جدید ترین کرک های ویندوز - فعال سازی و رفع محدودیت زمانی ویندوز

1391/08/15: کرک و رفع محدودیت زمانی ویندوز 8 بر روی سایت قرار گرفت!
همانگونه که میدانیم یکی از محبوب ترین ویندوزهای ساخته شده توسط مایکروسافت ویندوز محبوب 7 و 8 می باشد که پس از نصب آن شما 30 روز مهلت دارید که ویندوز را خریداری نمایید. با خرید این نسخه و با دادن شماره سریال قانونی شما میتوانید به صورت دائم از نسخه ویندوز خود استفاده کنید ولی بیشتر کاربران ایرانی به علت تحریم بودن و عدم دسترسی به شرکت سازنده از نسخه های کپی شده و غیر قانونی استفاده می کنند

محمدرضا بازدید : 505 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Windows 8 Release Preview x86/x64 - ویندوز ۸ نسخه پیش نمایش

نسخه که پیش رو دارید از جانب شرکت مایکروسافت به عنوان نسخه پیش نمایش Release Preview بطور کلی آخرین مرحله از کار مایکروسافت قبل از رونمایی کامل از ویندوز ۸ میباشد.مایکروسافت قبلا نسخه Consumer Preview را بصورت مجانی برای دانلود معرفی کرده است تا بتواند از طریق فیدبک ها و گزارشاتی که کاربران و افراد آگاه از مشکلات و باگ های احتمالی ارسال میکنند، آنها را برطرف کرده و بتواند نسخه اصلی این ویندوز را با کمترین مشکل و ایرادی عرضه کند. از ویژگی های بارز در این نسخه از ویندوز به عملکرد بسیار بهینه نسبت به سخت افزار موجود روی سیستم شما اشاره شده .... که بعد از چندین سال طبق گفته مایکروسافت محقق شده...!! ویندوز 8 مناسب انواع مختلف کامپیوترها، شامل کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک ها و تبلت ها است.

محمدرضا بازدید : 609 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)
معرفی و دانلود ویندوز ۸، نسخه مصرف کننده نسخه ی آزمایشی جدید

Windows 8 Consumer Preview Build 8250 x86/x64
نسخه که پیش رو دارید از جانب شرکت مایکروسافت به عنوان نسخه آزمایشی ارائه شده و بیشتر مختص کسانیست که میخواهند زیر و بم ویندوز ۸ را ببینند ، بررسی کنند و ایده بدهند یا راهکار ارائه کنند. این نسخه شامل نرم افزار های prerelease میباشد و امکان تغییر برنامه در آینده و در نسخه فاینال وجود دارد. از ویژگی های بارز در این نسخه از ویندوز به عملکرد بسیار بهینه نسبت به سخت افزار موجود روی سیستم شما اشاره شده .... که بعد از چندین سال طبق گفته مایکروسافت محقق شده...!! ویندوز 8 مناسب انواع مختلف کامپیوترها، شامل کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک ها و تبلت ها است. امکانات جدید ویندوز 8 که در روز چهارشنبه توسط مایکروسافت معرفی شد آنقدر جذابند که ممکن است باعث کاهش فروش تبلت های اندرویدی یا iPad شود. در ادامه با امکانات جدید ویندوز 8 که مناسب تبلت های چندلمسی و یا استفاده از ماوس و کی برد در کامییوترهای معمولی است آشنا خواهید شد. مایکروسافت در کنفرانس خبری که در لوسانجلس برگزار شد از برخی از امکانات ویندوز 8 پرده برداری کرد. رابط کاربری ویندوز 8 به نحوی طراحی شده که هم مناسب تبلت ها و ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی باشد و هم مناسب کامپیوترهای معمولی که از ماوس و کی برد استفاه می کنند. رابط کاربری Windows 8 بطور کامل متحول شده است. در ویندوز 8 به جای صفحه میز کار (Desktop)، منوی Start و نوار ابزار (Task Bar) و غیره یک رابط کاربری سازگار با صفحه لمسی اضافه شده است. رابط کاربری ویندوز 8 شباهت زیادی به رابط کاری Windows Phone 7 دارد. البته اگر کاربر با PC از ویندوز 8 استفاده کند می توانند میزکار سابق Windows 7 را در کنار رابط کاربری Windows 8 داشته باشد. نحوه حرکت بین صفحه های مختلف، نمایش صفحات وب و غیره همگی با صفحه های لمسی سازگار شده اند. مایکروسافت روش بسیار جذابی را برای قرار دادن پنجره های مختلف در کنار یکدیگر در نظر گرفته است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وظعیت شما :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 831
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 419
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 3,714
  • باردید دیروز : 390
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,518
  • بازدید ماه : 12,941
  • بازدید سال : 112,053
  • بازدید کلی : 4,814,280