loading...
دانلود رایگان | مرجع تخصصی دانلود,تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا بازدید : 317 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پاکسازی هیستوری و ردپاهای موجود در ویندوز با نرم افزار Clean Space v2014.3

شما با استفاده از نرم افزار Clean Space قادر خواهید بود تا تمامی تاریخچه های مربوط به وبگردی و سایت هایی که مشاهده کرده اید را پاکسازی کنید و از فایلهای کوکی که در زمان بارگذاری سایت ها در سیستم شما ذخیره شده اند و بسیاری از آنها ممکن است سیستم شما را آلوده کرده باشند خلاص شوید، کش های مربوط به اینترنت که در مرورگرها و سیستم باقی مانده اند را پاک کنید و فایلهای index.dat را براحتی از روی سیستم حذف کنید. این نرم افزار می تواند تمامی تاریخچه های موجود در ویندوز و حتی برنامه هایی را که در خود ویندوز اجرا کرده اید و تاریخچه ای از آن در ویندوز باقی مانده را حذف کند و سبب شود تا کاربران دیگر نگران این نباشند که وقتی کاربر دیگری پشت سیستم نشسته است از تمامی حرکات آنها با خبر شود. در هنگام استفاده از این نرم افزار هرگز نگران حذف فایلها بصورت اشتباهی نباشید چرا که این نرم افزار فایلهایی را که قصد حذف آنها را دارید بصورت پیش نمایش به شما نمایش خواهد داد .

محمدرضا بازدید : 299 دوشنبه 30 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بهینه ساز ویندوز

Windows Doctor نرم افزاری قدرتمند در زمینه بهینه سازی ویندوز می باشد. این برنامه با رابط کاربری بسیار آسان این امکان را به شما می دهد که بتوانید علاوه برا مدیریت کامل سیستم عامل ، تمامی مشکلاتی که برای ویندوز به وجود می یاد رفع کنید. با این نرم افزار می توانید فایل های بیهوده که در قسمت رجیستری می باشد را پاک سازی کرده و باعث افزایش سرعت سیستم شوید همچنین با این برنامه می توانید قسمت های مختلف ویندوز را کامل اسکن کرده و مشکلات را بررسی و حذف نمایید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار هاییست که توانسته به اکثر نیاز کاربران پاسخ دهد.

محمدرضا بازدید : 367 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار افزایش سرعت سیستم

 

احتمالا برای شما هم پیش آماده است تا بعد از مدتی که از نصب ویندوزتان می گذرد شاهد افت شدیدی در سیستم باشید و شاید گاهی واقعا شما را از کار با سیستم خسته می کند.از همین رودر این پست وبسایت ام آر کی دانلود نرم افزار AusLogics BoostSpeed برایتان آماده کرده ایم. AusLogics BoostSpeed نرم افزار قدرتمند در زمینه افزایش سرعت سیستم می باشد. توسط این نرم افزار می توانید انواع فایل های زائد که باعث سنگینی و کندی سیستم شما شده است را پاک کرده و باعث افزایش سرعت سیستم خود شوید. همچنین می توانید با این نرم افزار انواع عیب ها و خطا های رجیستری تعمیر کنید. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به افزایش سرعت اینترنت، پاک سازی هارد دیسک، افزایش سرعت حافظه رم و… اشاره کرد.

محمدرضا بازدید : 325 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزارحذف کامل نرم افزار های نصب شده|www.mrkdl.ir

 

اکثر کاربران از قسمت Add or Remove Programs کنترل پنل اقدام به حذف برنامه های نصب شده می کنند.هنگام حذف برنامه ها از قسمت Add or Remove Programs اکثر اطلاعات و فایل های جزئی برنامه ها در سیستم باقی می مانند که خود دلیل اصلی افت سرعت سیستم های کامپیوتری است.در پست امروز وبسایت فرا دانلود،نرم افزار قدرتمندی برای حذف کامل برنامه های نصب شده ویندوز را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Perfect Uninstaller نام نرم افزاری قدرتمند برای حذف کامل برنامه های نصب شده است.این نرم افزار علاوه بر حذف کامل برنامه های نصب شده و آثار به جا مانده از آن ها،اقدام به پاک سازی و ترمیم کلید های معیوب رجیستری می کند که باعث افزایش قابل ملاحظه سرعت سیستم می شود. یکی دیگر از قابلیت های بسیار جالب این نرم افزار امکان تهیه نسخه پشتیبان از درایو های مختلف رایانه می باشد که شما می توانید با استفاده از این قابلیت از درایوهای مورد نظرتان در سریعترین زمان ممکن یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

محمدرضا بازدید : 395 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (1)
دانلودنرم افزار بهینه ساز و افزایش سرعت و کارآیی ویندوز|www.mrkdl.ir

بی شک نرم افزار یا بهتر است گفته شود بسته نرم افزاری، TuneUp Utilities را یکی از کامل ترین و شاید هم بهترین ابزار برای بهینه سازی سیستم عامل ویندوز دانست. این بسته نرم افزاری قدرتمند که نسخه 2013 آن پس از مدت ها انتظار به تازگی ارائه شده است قابلیت هایی دارد که کمتر در نرم افزار های مشابه می توان به آن ها دست پیدا کرد.

محمدرضا بازدید : 417 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

دانلودنرم افزار مشاهده اطلاعات کامپیوتر|www.mrkdl.ir

 

اگر شما نیز نیازمند دانستن اطلاعات ریز کامپیوتر خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم نرم افزار Speccy را از دست ندهید. این نرم افزار می تواند اطلاعات کاملی از سخت افزار کامپیوتر شما داده و این اطلاعات تنها منحصر به اطلاعات ساده ای نیست که دیگر نرم افزار ها نیز ارائه می دهند بلکه این نرم افزار برند و نوع سخت افزار را نیز به شما خواهد گفت.

محمدرضا بازدید : 463 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

دانلودنرم افزار افزایش سرعت بارگزاری ویندوز

 

 

 

مطمئنا هریک از ما کاربران به این نکته توجه داریم که وقتی ویندوز برای اجرا شدن یا به اصطلاح بالا آمدن کمی کند عمل می کند حتما مشکلی پیش رو قرار داشته و نرم افزار یا فایلی در حال اجراست که وقتی ویندوز اجرا می شود آن فایل هم اجرا خواهد شد. Startup ویندوز شامل ابزارهایی است که به صورت فایل سیستمی و مربوط به ویندوز بارگزاری می شوند و نرم افزارهایی که کاربر می خواهد در هنگام اجرای ویندوز آن ها هم اجرا گردند. گاهی این کند بالا آمدن ویندوز دلایل دیگری دارد که تنها می توان با نرم افزارهای کاربردی همچون StartupSlowFix آن ها را حل کرد.

 

محمدرضا بازدید : 455 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

دانلودنرم افزار یک پارچه سازی هارد یکپارچه سازی هارددیسک شاید امروزه زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد چرا که بسیاری از کاربران بر این عقیده هستند چون سیستم های قدرتمند سخت افزاری دارند نیازی ندارند که هارددیسک را Defrag کنند اما همین عمل یکپارچه سازی وقتی درست و صحیح و در زمان مناسب انجام گیرد در سرعت دسترسی ها به سیستم تاثیر زیادی خواهد گذاشت. یکی از موثرترین نرم افزارها در این زمینه Puran Defrag است که با قابلیت های متعدد می تواند در سرعت کارآیی هارددیسک تاثیر بسیاری گذارد.

محمدرضا بازدید : 538 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)
دانلودنرم افزاربهینه سازی ویندوز

امروزه حتی با توجه به این که معمولا حتی کاربران خانگی هم ترجیح می دهند از سخت افزارهای قدرتمندی استفاده کنند و در بیشتر اوقات هم سخت افزار آنقدر قدرتمند هست که بتواند به سادگی سیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی را به راحتی پردازش کرده و پاسخگوی مسائل مختلف آن باشد، بازهم استفاده از نرم افزارهای بهینه سازی می تواند نقش مهمی در افزایش کارآیی و در حقیقت بهره گیری از نهایت قدرت سخت افزار را ایفا کند.این نرم افزار به شما کمک می کند که سیستم عامل خودرابهینه سازی کنید.

محمدرضا بازدید : 491 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود Wondershare Registry Optimizer v5.3 - نرم افزار بهینه سازی رجیستری بهينه سازي رجيستري ويندوز يكي از مهم ترين نكاتي است كه مي تواند در بالابردن كيفيت و كارآيي سيستم نقش مهمي را ايفا كند ؛ وقتي رجيستري كه هسته مركزي ويندوز است در بهترين شرايط قرار داشته باشد مطمئنا كل مجموعه ويندوز هم بدون اشكال كار خواهد كرد و به همين دليل مي توان به اين نكته توجه داشت كه استفاده از نرم افزارهايي كه در اين زمينه وجود دارند بهترين گزينه براي بهينه سازي رجيستري به شمار مي رود.
Wondershare Registry Optimizer نرم افزاري بسيار قدرتمند است كه تنها به منظور بهينه سازي رجيستري طراحي شده است. اين نرم افزار مفيد از امكاناتي نظير اسكن رجيستري با سرعتي بسيار بالا و يافتن مشكلات موجود در آن ، تهيه نسخه پشتيبان به صورت خودكار از رجيستري ، تعمير به صورت دستي و خودكار فايل هاي خراب و قابليت زمان بندي عملكرد نرم افزار نيز بهره مي برد.

محمدرضا بازدید : 575 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)
دانلود جدید ترین کرک های ویندوز - فعال سازی و رفع محدودیت زمانی ویندوز

1391/08/15: کرک و رفع محدودیت زمانی ویندوز 8 بر روی سایت قرار گرفت!
همانگونه که میدانیم یکی از محبوب ترین ویندوزهای ساخته شده توسط مایکروسافت ویندوز محبوب 7 و 8 می باشد که پس از نصب آن شما 30 روز مهلت دارید که ویندوز را خریداری نمایید. با خرید این نسخه و با دادن شماره سریال قانونی شما میتوانید به صورت دائم از نسخه ویندوز خود استفاده کنید ولی بیشتر کاربران ایرانی به علت تحریم بودن و عدم دسترسی به شرکت سازنده از نسخه های کپی شده و غیر قانونی استفاده می کنند

محمدرضا بازدید : 482 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)
دانلود Norton Utilities 2013 v16.0 - تجربه نهایت کارآیی و سرعت

يكي از كامل ترين نرم افزارهايي كه در زمينه بهينه سازي كلي سيستم مي توان نام برد محصولي از كمپاني نرم افزاري Symantec است. Norton Utilities نام نرم افزار يا همان بسته نرم افزاريست كه توانايي بهينه سازي بخش هاي مختلف يك سيستم عامل را دارد. ابزاري قدرتمند كه با استفاده از امكانات موجود در آن مي تواند كاربران را در مديريت و افزايش كارآيي سيستم ياري دهد. بخش هاي مختلف اين نرم افزار طوري طراحي شده اند كه علاوه بر جذابيت در نمايش واسط كاربري و سهولت در دسترسي به بخش هاي مختلف نرم افزار كاربر بتواند به سادگي و تفكيك شده كار بهينه سازي را انجام دهد.

محمدرضا بازدید : 425 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)
دانلود EzRegistryCleaner v3.1.2 - نرم افزار بهینه سازی و پاکسازی رجیستری

پاکسازی رجیستری یکی از عواملی است که می تواند در هرچه بهتر اجرای سیستم عامل نقش بسیارمهمی را ایفا کند و این هم به دلیل هسته اصلی ویندوز است که همان رجیستری و محتویاتش را تشکیل می دهد. EzRegistryCleaner نام یکی از نرم افزارهایی است که در زمینه پاکسازی رجیستری از فایل های اضافی می تواند فوق العاده قدرتمند عمل کند. این ابزار که قادر است با سرعت بالا به اسکن رجیستری پرداخته و فایل های دارای مشکل را پیدا و در صورت اضافی بودن حذف و یا حتی تعمیر کند پس از آزمایشات مختلف توانسته خود را به عنوان نرم افزاری قدرتمند معرفی و جوایز متعددی را هم کسب کند.

محمدرضا بازدید : 430 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)
دانلود VirtualBox v4.2.2.81494 - اجرا و استفاده همزمان از چندین سیستم عامل

چندی پیش در یکی از پست هایمان نرم افزاری را معرفی کردیم که به کاربر اجازه نصب و راه اندازی چند سیستم عامل را می داد. البته نه به این صورت که چند سیستم عامل به صورت مجزا نصب شود، بلکه چند سیستم عامل در یک ویندوز بارگذاری شود و دقیقا به صورت مجازی! نرم افزاری که قبلا معرفی کردیم بسیار معروف بوده و البته هنوز هم بهترین به شمار می رود.

محمدرضا بازدید : 646 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Advanced System Optimizer v3.5.1000.13999 - بهینه سازی ویندوز

امروزه حتی با توجه به این که معمولا حتی کاربران خانگی هم ترجیح می دهند از سخت افزارهای قدرتمندی استفاده کنند و در بیشتر اوقات هم سخت افزار آنقدر قدرتمند هست که بتواند به سادگیسیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی را به راحتی پردازش کرده و پاسخگوی مسائل مختلف آن باشد، بازهم استفاده از نرم افزارهای بهینه سازی می تواند نقش مهمی در افزایش کارآیی و در حقیقت بهره گیری از نهایت قدرت سخت افزار را ایفا کند.

محمدرضا بازدید : 596 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Yamicsoft Windows 7 Manager v4.0 - بهینه سازی ویندوز

مطمئنا ویندوز 7 با ارائه رسمی خود توانست نام خود را به عنوان یکی از موفق ترین ها از نسل های مختلف سیستم عامل ویندوز تبدیل شود. این سیستم عامل نسل جدید توانست تا شکست های ویندوز ویستا را به دست فراموشی بسپارد و امروز اکثر کاربران از این سیستم عامل استفاده می کنند چون سرعت بسیار مناسبی دارد و با اکثر سخت افزارها هم به راحتی هماهنگ می شود، این در حالی است که به مراتب بسیار پایدار هم عمل می کند اما بازهم ایراداتی به آن وارد است که می توان این ایرادات کوچک را هم با نرم افزارهای مختلف جبران کرد. Yamicsoft Windows 7 Manager نام نرم افزاری قدرتمند که برای سیستم عامل ویندوز 7 طراحی شده تا بتواند کم و کسری های این ویندوز را تا حدود زیادی جبران کند. بهینه سازی و حذف فایل های اضافی می تواند نقش مهمی را در افزایش کارآیی این ویندوز ایفا کند. 

محمدرضا بازدید : 468 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Wise PC Engineer v6.39 - بسته ای برای بهینه سازی کامل سیستم

Wise PC Engineer ابزاری بسیار کارآمد برای مدیریت و بهینه سازی بخش های مختلف سیستم است. نرم افزاری بسیار کامل و کارآمد که قادر است تا بخش های مختلف سیستم اعم از نرم افزاری و سخت افزاری را در دست گرفته و با بهینه سازی هایی که انجام می دهد سیستم را در بهترین شرایط ممکن نگه دارد تا کاربران لذت استفاده از بالاترین کارآیی را تجربه کنند. این نرم افزار کارآیی های متعددی دارد ؛ قادر است تا رجیستری را بهینه سازی نماید ؛ پاکسازی کند و یا هارددیسک سیستم را با یکپارچه سازی در سرعت بخشیدن به عملکردها کمک کند. اطلاعات خصوصی را که کاربر به آن ها نیاز ندارد پاک کرده تا به هیچ وجه دیگر قابل بازیابی نباشند و یا حتی اطلاعات پاک شده را بازیابی نماید.

محمدرضا بازدید : 466 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Ashampoo HDD Control v2.09 - مدیریت و کنترل هارددیسک

یکی از محصولات شرکت نرم افزار Ashampoo، نرم افزاریست در زمینه مدیریت و کنترل هارددیسک سیستم و به طور کلی حل مشکلاتی که برای هارددیسک به صورت نرم افزار ممکن است رخ دهد. این نرم افزار که نسخه جدید آن به تازگی ارائه شده Ashampoo HDD Control نام دارد. این محصول Ashampoo با پشتیبانی از انواع هارددیسک ها و پل های ارتباطی به صورت کاملا حرفه ای و قدرتمند به مانیتورینگ لحظه به لحظه وضعیت هارددیسک سیستم می پردازد و به کاربر نشان می دهد که در هرلحظه چه میزان از فضای هارددیسک در اشغال است، کش سایز چه میزان است، تعداد پارتیشن ها و نوع آن ها را مشخص می کند و به طور کلی اطلاعات بسیار کامل و جامعی را پیرامون هارددیسک سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار جذابی مانند دیگر نرم افزار های شرکت Ashampoo بهره می برد استفاده از قابلیت ها را برای کاربران آسان تر می سازد.

محمدرضا بازدید : 512 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود PGWARE PCMedik v6.7.9.2012 - نرم افزار بهینه ساز ویندوز

نرم افزارهای زیادی در این زمینه تولید شده اند که معروفترین آنها System Mechanic و TuneUp Utilities می باشند. ام آر کی دانلود قصد دارد این بار نرم افزار را از شرکت PGWARE معرفی کند. این شرکت نیز بیشتر در عرصه بهینه سازی فعالیت دارد و شاید معروفترین نرم افزار آن نیز SuperRam باشد. ولی این بار میخواهیم نرم افزاری را با نام PCMedik معرفی کنیم.

محمدرضا بازدید : 490 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Raxco PerfectRegistry v2.0 - نرم افزار تعمیر رجیستری

همانطور که بارها گفته ایم رجیستری هسته ویندوز بوده و نگهداری صحیح از آن باعث خواهد شد عمر ویندوز افزایش پیدا کند. تعمیر مشکلات و بهینه سازی آن باعث افزایش کارآیی سیستم عامل ویندوز نیز خواهد شد ؛ به همین دلیل می خواهیم نرم افزاری ساده و کارآمد در این زمینه را معرفی کنیم. Raxco PerfectRegistry ابزاریست کارآمد و ساده که می تواند در عین سبکی مشکلات رجیستری را رفع کند ، آن را یکپارچه سازی نماید ، کارآیی سیستم عامل را افزایش دهد و هزاران نرم افزار کاربردی را مورد تست و آزمایش قرار دهد. سرعت بسیار مناسب این ابزار هم از نکات دیگر استفاده از این نرم افزار محسوب می شود.

محمدرضا بازدید : 487 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Full Uninstall v2.0 - پاکسازی کامل نرم افزارها از سیستم عامل

همیشه وقتی نرم افزار کاربری برروی سیستم عامل ویندوز نصب می شود رد پاهایی را به جای می گذارد که شاید حتی بعد از Uninstall هم آن رد پاها باقی بمانند و پس از مدتی باعث کاهش کارآیی سیستم گردند. بعضی اوقات هم نرم افزارها به دلایل مختلف به هیچ وجه امکان Uninstall ندارند و تنها راهش استفاده از ابزارهایی است که برای این کار در نظر گرفته شده اند. Full Uninstall ابزاری بسیار ساده اما سبک و کوچک برای پاک کردن یا همان Uninstall کردن کامل نرم افزارهاست. نرم افزاری که به سبب همین سادگی فوق العاده آسان هم اجرا می شود.

محمدرضا بازدید : 474 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Revo Uninstaller Pro v2.5.8 - نرم افزار حذف برنامه های نصب شده

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که علاقه دارید همواره نرم افزارها و بازی های جدید و متنوعی را بر روی سیستم خود نصب کرده و تجربه نمایید و پس از مدتی استفاده آن ها را از سیستم خود حذف نمایید که مطمئنا برای حذف نمودن آن ها نیز از قسمت UnInstall برنامه ها یا بخش Add or Remove program ویندوز استفاده می نمایید که ساده ترین راه حذف برنامه ها می باشد.

محمدرضا بازدید : 608 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود WinMend Disk Cleaner v1.5.0 - نرم افزار پاکسازی هارددیسک

پس از دو نرم افزاری که برای پاکسازی تاریخچه ها و همچنین رجیستری از شرکت WinMend قرار گرفت در این مطلب هم قصد داریم سومین نرم افزار که در سری نرم افزارهای پاکسازی سیستم قرار دارد را به شما معرفی کنیم. ابزاری که مانند دو مدل قبلی بسیار ساده و البته کم حجم بوده و قادر است تا با سرعتی بسیار مناسب هارددیسک سیستم را مورد ابتداعا اسکن و سپس پاکسازی قرار دهد. این نرم افزار که WinMend Disk Cleaner نام دارد امنیتی مناسب در پاکسازی ها دارد به طوری که خود نرم افزار طوری عمل خواهد کرد که اشتباها فایل های سیستمی به جای فایل های اضافی از هارددیسک حذف نگردند.

محمدرضا بازدید : 442 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Defraggler v2.10.413 - نرم افزار یکپارچه سازی کامل هارد دیسک

Defrag کردن اطلاعات روی هارد‌دیسک از جمله کارهایی است که باید هر از گاه برای حفظ اطلاعات، مرتب‌سازی و افزایش بازدهی سیستم انجام شود. به همین دلیل نیز سیستم‌عامل ویندوز به‌طور پیش‌فرض ابزاری را برای این کار ارائه كرده است. اما این ابزار قابلیت‌های چندانی ندارد و گاه به‌دلیل سرعت بسیار پایین انجام عملیات مرتب‌سازی، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از آن استفاده نكنند!

محمدرضا بازدید : 472 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود VirtualBox v4.1.16.78094 - اجرا و استفاده همزمان از چندین سیستم عامل

چندی پیش در یکی از پست هایمان نرم افزاری را معرفی کردیم که به کاربر اجازه نصب و راه اندازی چند سیستم عامل را می داد. البته نه به این صورت که چند سیستم عامل به صورت مجزا نصب شود، بلکه چند سیستم عامل در یک ویندوز بارگذاری شود و دقیقا به صورت مجازی! نرم افزاری که قبلا معرفی کردیم بسیار معروف بوده و البته هنوز هم بهترین به شمار می رود. آدرس مطلب این نرم افزار برروی نام این نرم افزار یعنی VMware Workstation کلیک نمائید.

محمدرضا بازدید : 520 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود جدید ترین کرک های ویندوز 7 - فعال سازی و رفع محدودیت زمانی ویندوز

همانگونه که میدانیم یکی از محبوب ترین ویندوزهای ساخته شده توسط مایکروسافت ویندوز محبوب 7 می باشد که پس از نصب آن شما 30 روز مهلت دارید که ویندوز را خریداری نمایید. با خرید این نسخه و با دادن شماره سریال قانونی شما میتوانید به صورت دائم از نسخه ویندوز خود استفاده کنید ولی بیشتر کاربران ایرانی به علت تحریم بودن و عدم دسترسی به شرکت سازنده از نسخه های کپی شده و غیر قانونی استفاده می کنند

محمدرضا بازدید : 518 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود Diskeeper Pro 2011 v15.0.966.0 - نرم افزار یکپارچه سازی هارد دیسک

یکی از پر استفاده ترین حافظه های جانبی که امروزه مورد استفاده کاربران بر روی سیستم های کامپیوتری می باشد، هارد دیسک است. هارد دیسک ها قطعه های سخت افزاری ای می باشند که امروزه می توان آن ها را در مدل های مختلف با ظرفیت های مختلف نگهداری اطلاعات در بازار سخت افزاری مشاهده نمود.

محمدرضا بازدید : 416 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود WinXP Manager v8.0.0 - نرم افزار بهینه سازی و افزایش کارایی ویندوز

مدیریت صحیح بر سیستم عامل امروزه با استفاده از تجربه قراوان و کارکرد همیشگی با سیستم ها به وجود می آید. بسیاری از ابزارها و برنامه های موجود در ویندوز به صورت پراکنده برای کاربران قرار داده شده اند تا به کمک آن ها و ابزار موجود در این برنامه ها کاربران اقدام به مدیریت و رفع مشکلات سیستم های خود نمایند. بسیاری از کاربران مبتدی که به صورت کامل با این ابزارها آشنایی ندارند درمدیریت ویندوز خود دچار مشکلاتی می شوند که این مشکلات در بسیاری از مواقع موجب خرابی سیستم عامل می شود.

محمدرضا بازدید : 461 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود MiniTool Partition Wizard Pro v7.1 - مدیریت قدرتمند پارتیشن ها

مدیریت پارتیشن ها در ویندوز کاریست که تنها با استفاده از نرم افزارهای کاربردی امکانپذیر می شود. در ویندوز نمی توان درایوهایی که از قبل پارتیشن بندی شده اند را مورد ویرایش قرار داد و تنها نرم افزارهای کاربردی است که در این زمینه بسیار راهگشا خواهد بود. MiniTool Partition Wizardابزاریست که به وسیله آن به راحتی کاربر می تواند پارتیشن های را مدیریت کند ؛ حجم دو پارتیشن را یکی کند یا این که آن ها را از حالت داینامیک به حالت ایستا با حجم ثابت تبدیل کند.
محمدرضا بازدید : 506 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دانلود Advanced System Optimizer v3.2.648.12649 - بهینه سازی ویندوز

امروزه حتی با توجه به این که معمولا حتی کاربران خانگی هم ترجیح می دهند از سخت افزارهای قدرتمندی استفاده کنند و در بیشتر اوقات هم سخت افزار آنقدر قدرتمند هست که بتواند به سادگیسیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی را به راحتی پردازش کرده و پاسخگوی مسائل مختلف آن باشد، بازهم استفاده از نرم افزارهای بهینه سازی می تواند نقش مهمی در افزایش کارآیی و در حقیقت بهره گیری از نهایت قدرت سخت افزار را ایفا کند.

محمدرضا بازدید : 442 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Glary Utilities Pro مجموعه ای سودمند از ابزارهای مختلف و قدرتمند برای بهینه سازی و افزایش کیفیت و سرعت ویندوز شما می باشد. توسط نرم افزار Glary Utilities Pro می توانید فایل های اضافی و بیهوده را از سیستم تان حذف کنید، رجیستری ویندوز را از خطاها و ارورها پاک کنید، حافظه تان را بهینه کنید، بر روی برنامه ها Startup مدیریت کامل داشته باشید، نرم افزارها را به سادگی Uninstall کنید و بسیاری از کارهای دیگر را انجام دهید. نرم افزار Glary Utilities Pro را می توانید به صورت رایگان در ادامه از وب سایت  MRKDLدریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 510 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

CCleaner نرم افزاری کوچک و چندمنظوره جهت بهبود عملکرد سیستم و حفظ حریم شخصی کاربران می باشد که ابزارهای مختلف و مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد . به راحتی یک کلیک ساده می توانید فایل های غیرمصرفی کامپیوتر خود را برای همیشه پاک کنید تا فضای آزاد سیستم شما افزایش یابد . همچنین می توانید به راحتی تاریخچه مرورگرهای خود را نیز پاک کنید که علاوه براین ، قابلیت بهینه سازی و حذف کلیدهای خراب از ریجستری خود را نیز دارید . در مرورگرهای Firefox ، اپرا ، اینترنت اکسپلور و گوگل کروم می توانید انواع اطلاعات ذخیره شده نظیر تاریخچه ،‌ فایل های موقت ، کوکی ها ، تاریخچه ی دانلود ، تاریخچه ی فرم ها و … را به راحتی برای همیشه پاک کنید تا سایر کاربران از فعالیت های مجازی شما بی خبر باشند.

محمدرضا بازدید : 522 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

BitDefender Internet Security مجموعه ای از ماژول ها و امکانات یکپارچه می باشد که برای تامین امنیت آنلاین بودن شما در کنار یکدیگر قرار گرفته اند . این اینترنت سکوریتی با داشتن جدیدترین قابلیت ها ، قادر به مقابله با انواع حملات مبتنی بر وب است که با عملکردی سریع و قدرتمند برای انجام بهتر و مطمئن تر بازی های آنلاین ساخته شده است . این برنامه برای والدین نیز بسیار مفید می باشد زیرا که والدین عزیز می توانند از طریق این نرم افزار ، دنیای بی انتهای اینترنت را برای فرزندان خود امن و محدود نمایند و از مشاهده وب سایت های غیرمجاز و یا هرسایت دیگری جلوگیری نمایند . این برنامه همچنین قادر به اسکن مدارم ایمیل های دریافتی شما می باشد و از دریافت ناخواسته آن ها جلوگیری می کند . نسخه جدید قادر به شناسایی اتصالات ناخواسته به Wi-Fi شما نیز است.

محمدرضا بازدید : 548 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (0)

درایور DriverScanner


نرم افزار DriverScanner 2011 v4.0.1.4 کارهایی که شما به صورت دستی برای به روز رسانی درایورهای قطعات کامپیوتر خود انجام می دهید را به صورت خودکار انجام می دهد بدون اینکه مجبور به جستجوی نام و مدل قطعات سیستم خود باشید. این برنامه با یک اسکن تمامی مشخصات سیستم شما را جمع آوری کرده و  اقدام به جستجوی آخرین نسخه از درایورهای آنها در اینترنت می نماید. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و می توان گفت که به صورت خودکار تمامی مراحل را انجام می دهد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وظعیت شما :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 831
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 416
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 3,691
  • باردید دیروز : 390
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,495
  • بازدید ماه : 12,918
  • بازدید سال : 112,030
  • بازدید کلی : 4,814,257