loading...
دانلود رایگان | مرجع تخصصی دانلود,تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا بازدید : 304 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار رایت دی وی دی

در پست امروز نرم افزار BurnAware برایتان آماده کرده ایم. BurnAware عنوان دیگری از سری نرم افزار ها در زمینه رایت سی دی و دی وی دی می باشد. این برنامه با رابط کاربری بسیار آسان این امکان را به شما می دهد که بتوانید انواع سی دی و دی وی دی ها را به راحتی رایت کنید همچنین این نرم افزار قابلیت رایت دیسک های Blu-ray را هم دارد. این نرم افزار از سرعت قابل قبولی برخوردار و به راحتی می توانید دیسک های خود را رایت کنید. توسط این نرم افزار می توانید تمامی محتویات یک دیسک را کپی بگیرید همچنین این برنامه از دیسک هایی نظیر: CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, BD-R/RE and DVD-RAM و… پشتیبانی کامل می کند. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به ایمیج گیری ، تهیه نسخه پشتیبان ، رایت دیسک های Blu-ray و… اشاره کرد.

محمدرضا بازدید : 336 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (1)

دانلود نرم افزار قفل گزاری فایل ها

 

در پست امروز وبسایت ام آر کی دانلود نرم افزار GiliSoft File Lock برای شما آماده کرده ایم. GiliSoft File Lock نرم افزار قدرتمندی در زمینه محافظت از اطلاعات شخصی می باشد. این برنامه با رابط کاربری بسیار آسان این امکان را به شما می دهد که بتوانید فایل و فولدر های خود را مخفی کرده و در شرایط لزوم رمز گذاری کنید همچنین این برنامه قادر است درایو هم قفل گذاری کرده تا از امنیت اطلاعاتتان مطمئن باشید. این ابزار قدرتمند با قفل گذاری فایل ها , فولدرها , درایو ها و فلش مموری یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه امنیت اطلاعات شخصی می باشد.

محمدرضا بازدید : 550 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)
دانلودنرم افزاررایت و شبیه ساز|www.mrkdl.ir

نرم افزار Alcohol 120% قدرتمندترین نرم افزار برای کپی و رایت و ایمج گیری از سی دی و دی وی دی های قفل دار و همچنین ساخت درایو مجازی از شرکت Alcohol Soft می باشد و به شما اجازه می دهد از سی دی های و دی وی دی های معمولی و قفل دار خود، کپی های دقیق و درست تهیه کنید. همچنین شما می توانید از سی دی های کنسولهای بازی خود همچون PlayStation کپی اصل تهیه نمایید.

محمدرضا بازدید : 513 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)
دانلود Casit Guard v4.5 - نرم افزار كاسيت رمزگذاری بر روی فایل و فولدرها

مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده كه خواسته اید بر روی فایل ها و پوشه های خود قفل و پسوردی را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسی دیگران جلوگیری كرده و امنیت فایل های خود را برقرار سازید و برای این كار نیز نرم افزارهای فراوانی را امتحان كرده اید كه نتایج دلخواه شما را نداشته اند.

محمدرضا بازدید : 480 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)
دانلود USB Secure v1.6.6 - نرم افزار قفل گذاری بر روی حافظه های قابل حمل

امروزه حافظه های قابل حمل به یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین وسایل جانبی تبدیل شده و بسیاری از افراد از این حافظه ها برای انتقال اطلاعات و یا اسناد خود به دیگر سیستم ها استفاده می کنند حافظه های که علی رقم اشغال فضای بسیار اندک می توانند اطلاعاتی در حجم گیگابایت را از سیستمی به سیستمی دیگر منتقل نمایند.

محمدرضا بازدید : 441 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (1)
دانلود Nero Multimedia Suite v11.0 - بسته نرم افزاری جدید نرو

همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و ... همه و همه در یک بسته جای گرفته اند.

محمدرضا بازدید : 650 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
دانلود Driver Genius Pro v11.0.0.1126 - مدیریت بر درایورهای سخت افزاری

Driver Genius Professional نام نرم افزاری است حرفه ای در زمینه مدیریت بر درایورهای سخت افزاری، که به کمک آن می توانید از درایورهای سیستم نسخه ی پشتیبان (BackUp) تهیه کرده و در زمانی کمتر از یک دقیقه به بازگرداندن آن ها (Restore) بپردازید. همچنین توسط این برنامه می توانید به جستجوی سخت افزارها در سیستم بپردازید، یا اینکه درایور یک سخت افزار را به روز رسانی (Update) یا حذف کنید.

محمدرضا بازدید : 504 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


Secure Folder نرم افزاری کم حجم و بسیار قدرتمند در ضمینه رمزنگاری پوشه ها و فایل ها و قفل کردن آن ها می باشد. توسط این نرم افزار می توانید به سادگی پوشه های دلخواه تان را قفل گذاری کرده و آن ها از دسترسی سایر کاربران دور نگه دارید. این نرم افزار از الگوریتم رمزنگاری AES به صورت ۲۵۶ بیتی برای قفل گذاری روی فایل و پوشه ها استفاده می کند. نرم افزار Secure Folder را در ادامه از وب سایت MRK DL دریافت کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وظعیت شما :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 831
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 257
  • بازدید امروز : 3,313
  • باردید دیروز : 390
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,117
  • بازدید ماه : 12,540
  • بازدید سال : 111,652
  • بازدید کلی : 4,813,879